Julkänsla

Idag när jag kom till jobbet höll dom på i Filmstan och satte upp lite julpynt! ;) herregud.. Inte många veckor kvar till julafton nu ju.. Jag gillar allt med julen förutom kylan! Är väldigt frusen av mig. Men får jag sitta inne med massa tända ljus, en brasa och julmusik och bara titta på snön som glittrar utanför, Då älskar jag julen. :D
I år är det ju även lite spännande för oss. Blir det en jul med en gigantisk mage eller en jul med en liten bebis!? Vi får se.. Farmor och farfar kommer ju ner ända från Norrland för att fira jul med oss i år så det vore ju faktiskt lite roligt om lillis ville titta ut innan dom åker hem igen!
Okej nog om julen.. ;)

Igår var Alex, Colin och Lizzan hemma hos oss på fika/mellis. Vincent och Colin leker verkligen superbra tillsammans och jag&Alex skrattade gott åt dom många gånger. Vinne har blivit som en liten gubbe.. Han ville att Colin skulle sitta i hans knä och vara en liten bebis, dom gick runt hand i hand och lekte massa i lekrummet. Det är vid dom tillfällen kameran ska vara framme direkt, aja baja mamma Rebecka! Jag är verkligen dålig på att ta bilder vid sådana tillfällen..Skärpning! Kvällen avslutades i alla fall med tacos inne hos syrran och jag däckade efter Greys..

Idag blir det Maxi med Vinne när jag hämtat honom på dagis. Vi får ju gäster imorn kväll! Alltid trevligt! Så handla och föräldramöte är vad som står på schemat i eftermiddag/kväll. 

Imorn är det fredag igen hörrni.. Och på söndag går jag in i V.34.. Känner verkligen hur bebis lägger sig till rätta med huvudet nu. Aj vad ont det gör. Men det är ju ett bra tecken! Snart är vi 4 i familjen. <3

Ha en bra torsdag..

Becka

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!