Helgen är över...

Vi har haft en riktig toppenhelg.. Det är säkert därför jag känner mig lite låg och extra trött idag. Har inte riktigt kommit igång än. :/ Och så vill man ju inte att en bra helg ska ta slut.

Vi hade i alla fall några vänner på besök i fredags. Vi käkade mat och snackade skit hela kvällen. Jättetrevligt som vanligt! :) Mycket skratt blev det under kvällen. ;) På lördagen hade vi en riktig familjedag. Käkade frukost tillsammans (händer tyvärr inte för ofta), åkte in till stan för lite shopping och fika och kvällen avslutades i Smedby hos svärmor och svärfar. God mat och efterrätt och när "Så mycket bättre" var slut packade lilla familjen ihop och åkte hemmåt med en trött liten Vinne i baksätet.
Igår åkte Linus på bortamatch och var borta hela dagen. V och jag fikade med mamma&pappa på stan innan det var dags för pappa att åka till Kina 1 vecka. Så mina "pappor" var inte hemma och kunde bli firade på fars dag.
På eftermiddagen blev det städning och tvättning hemma. V sov en stund i soffan innan det var dags för honom att åka på teater med farmor. Nils Karlsson Pyssling. Det var succe. Han hade tyckt att det var jätte roligt sa han efteråt. ;)

Mamma och jag passade på att åka och titta på golv till sovrummet. Jag hittade ett jättefint som vi ska åka och köpa nu i veckan. Imorn ska ju väggen rivas och en dörr ska slås igen. Sen ska det spacklas och målas och det nya golvet ska läggas in. Så till nästa vecka ska väl vårt nya sovrum vara redo att flytta in i. Då är det bara bebisens rum kvar! Ska bli oerhört skönt när det är färdigt! :)
Jag vet precis hur jag vill att det ska se ut så nu är det bara att hitta rätt material. Det ska vara vita träplankor på väggarna, (riktigt gamla) och golvet ska vara lite mörkare. ;) Ikväll tänkte jag ta lite före bilder så ni får se hur resultatet blir sen!

Idag ska jag lämna in vagnen för lite service. Vill att den ska vara tipp topp nu när lillis snart kommer. Sen hämtar jag grabbarna på dagis vid 2.. Får se vad vi hittar på då. Beror på vad dom är på för humör tror jag! 3 griniga och trötta tjurskallar vill man inte ha med sig på många ställen. Men är dom glada och mysiga som för det mesta kanske vi åker nånstans! :D

Nu blir det frukost! Ha en bra dag!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!