Fredag 18 november

Bion igår var fenomenal!!! Jag var ju emot de här filmerna från början och det dröjde länge innan jag såg den första filmen. Pratar såklart om Breaking Dawn. :D Nu kan man ju inte annat än att vara lite smått förälskad. Inte i någon speciell person utan i själva storyn och hela berättelsen. Att möta en person som inte är som alla andra. Att förälska sig i det förbjudna. Att ha någon som skyddar och alltid står bakom en. En mystisk man. En snygg, djup och annorlunda man. En som är beredd att offra sitt liv för en utan att tveka 1 sekund. Ja, ni vet allt det där som bara händer på film. :)
Nu fick dom ju äntligen varandra. Ordentligt! Det man har väntat på i 3 filmer. ;) Det var mycket kärlek och känslor i den här filmen och mina gravid hormoner flödade rejält. Det kom en och annan tår kan man väl lugnt säga! Det mest fantastiska med de här filmerna är att man är helt inne i dom. 2 timmar känns som väldigt kort tid och man vill inte att filmen ska ta slut! Succé enligt mig och jag längtar redan till nästa film..Som också ska vara den sista! :/

Idag blir det en myskväll. Massa godis och Idol.. :)
Imorn jobbar jag 9-18 och sen ska jag fira fina Jonna som fyller år. Så imorn träffar jag inte mina grabbar speciellt mycket.. :/ Får mysa ordentligt ikväll.. Hoppas ni får en härlig helg!

Becka

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!