Bit ihop!

Den frasen är jag uppväxt med! Och oftast har jag inga problem med det. Men idag vill jag bara dra täcket över huvudet och sova tills bebisen vill komma ut. Så jag slipper gnälla. För gnäll är det värsta jag vet.. Och nu gör jag det! Försöker tänka på allt bra just den här smärtan för med sig men det är inte så lätt alla gånger. Allra hellst inte när man vet att man har 9 timmar ensam på jobbet framför sig. :/ Nu har jag visserligen bara 4,5 timmar kvar och jag försöker sitta och stå om vartannat i den mån jag kan! Jag verkligen känner hur bebisen borrar ner huvudet nu. Det bara trycker, smärtar och drar i både ljumskar och mellan benen. :( Men det är väl ett bra tecken. En förlossning närmar sig!
Kan verkligen inte minnas att jag hade några krämpor alls när jag väntade Vincent. En morgon vaknade jag bara av att vattnet började sippra. Undra hur det blir den här gången?

Dessutom ska jag direkt efter jobbet åka på party. Så det är bara att svira om, få i sig lite energi och försöka klistra på ett fint leende. Men vad gör man inte för sina vänner. Jonnas kalas vill jag ju inte missa. Hur höggravid jag än är. ;) Tur att jag är ledig imorn. Dock har jag lovat Vinne att vi ska hitta på något kul då jag inte kommer träffa honom på hela dagen idag. Får se vad det blir! :) Så..... där kom en till sak som är lite annorlunda den här gången. Hur mycket jag än skulle vilja och behöva gå och lägga mig och vila så går det inte. Har ju ett litet troll där hemma som behöver tid med sin mamma hur pissigt hon än mår. :/
Nu är han på bio med sin pappa. :D Gulle vad stor han har blivit..

Nehe hörrni.. Nu ska jag roa mig med att läsa lite bloggar... Sen blir det dammsugning.

Ha en härlig lördag ute i solen ni som kan..

Becka



Vinne bebis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!