Vart har värmen tagit vägen!

Okej...Man har väl blivit lite bortskämd med sol och värme de sista veckorna. Men nu är det ju verkligen kallt.
Det var frost imorse när jag cyklade till jobbet! :/
Hoppas solen och värmen behagar att komma tillbaka snart. Mycket snart!

Jag var ju barnvakt åt syrrans vildingar i lördags. Mamma&pappa vär där och höll mig sällskap. Vi åt hemmagjord pizza och tittade på hockey. Första barnet somnade 19.30, andra 20.00 och jag och Charlie kastade in handduken 21.15. Alla sov hela natten! Jag hade inte väntat mig 10 timmars sömn med 3 barn under 3 år. Men tack för det! Morgonen bestod av frukost till hulliganerna, Pippi på tv, blöjbyten, klädbyten och massa bus!

Sen åkte vi in till stan för att titta på majtåget. Vi hade ganska tur med vädret ändå. Regnet hade slutat lagom till vi hade ätit färdigt. V höll sig vaken en stund och hann väl se några bilar. Sedan slocknade även han i vagnen. Kusinerna hade redan somnat. :)
L kom hem från Sälen lagom sliten vid 17 tiden. Vi grillade och såg en film innan båda två kände att sängen väntade. Det blev med andra ord en ganska tidig kväll.

Idag står jobb och massage på schemat. Sen ska jag nog ta mig en kvällspromenad ikväll tror jag. Om vädret tillåter.

Hoppas alla haft en bra Valborg. Trevlig vecka.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!