Snorigt var det här..

I onsdags fick jag pallra mig hem tidigt från jobbet. Febern kom krypandes och jag fick sitta vid elementet hela morgonen. :/ Väl hemma däckade jag i soffan och låg väl där mest hela dagen. Feberfri på torsdagen men snoret rinner och nätterna är inte roliga med min förbannade hosta. Idag jobbar jag iaf. Går hyfsat. Hoppas inte telefonen ringer bara. Då tror dom säkert att jag är ledsen så som jag låter på rösten. ;)

I helgen har vi inget speciellt planerat. Det får nog bli lugnt. Lite fix hemma i trädgården tror jag. Vår gräsmatta har invaderats av maskrosor. :/ Så dom ska bort!! Och allt ogräs i buskarna ska också bort. Hoppas att vädret är med oss bara.

Lilla V fick en ny säng i måndags. Han har sovit hela nätterna själv i den hela veckan. Så duktig! Och han verkligen älskar den. Alla som kommer och hälsar på måste titta på hans nya stora säng. ;) Lilla killen börjar bli stor nu. Men den här åldern är verkligen rolig. Så tiden får gärna stanna upp lite nu ett tag.

Nu ska jag äta upp min macka och sen ska dammsugaren fram här på jobbet.

Trevlig helg allihopa.

Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!