Min lilla son!

Min lilla kille har börjat säga så roliga saker. Jag vet inte vart han får allt ifrån? :)
När han ska sova och jag säger godnatt och sov gott så får man tillbaka som svar, "godnatt bajskorv"...
Idag när Linus och han skjutsade mig till jobbet blev det hej då älskling. <3
Han är verkligen superduktig på att snappa upp ord. Brukar kalla honom för lilla eko. Sista ordet eller sista orden som jag säger ekar från hans lilla mun. ;)

Men det är verkligen superroligt! Han börjar bli så stor. Tiden springer iväg. Det är en rolig ålder nu. Ibland är allt en ständig kamp. Ja finns tydligen inte i ordförrådet längre. Han ska göra allt själv och man får inte hjälpa honom. Blir det inte som han vill så blir han arg, minst sagt! ;)
Men sen är det som att vända på en hand. Han gör det man ber honom om. Vill sitta i soffan och mysa. Äter bra och är bara världens goaste, gladaste unge. <3

Vincent har verkligen fått både bra och dåliga sidor från både mig och Linus. Det är läskigt att man kan se dom så tydligt hos en liten som grabb som bara är 2 år.

Trots allt skrik, tjat, alla raseriutbrott och alla fighter älskar jag denna lilla människa mest av allt.
Samtidigt som han kan få en att räkna till 10 många gånger på samma dag förgyller han vardagen och ger en så mycket kärlek och glädje. Jag älskar att vara mamma till min lilla busunge! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!