Jobba jobba jobba

Igår var jag och L väldigt duktiga måste jag säga. Jag rensade bort alla fula maskrosor som invarderar vår gräsmatta. :/ Sen klippte Linus gräsmattan och eftermiddagen avslutades med rensning av ogräs i buskarna. Svettigt och jobbigt men välbehövligt. Jag har träningsvärk idag! (Inte ett dugg otränad) ;)

Kvällen blev iaf lugn. Vi grillade hamburgare och pratade om livet! Försökte orka se hela Eurovison också men vid 23.30 kastade jag in handduken.

Idag är det bara jobb på schemat. 10-19 som alla söndagar! Mindre kul. Söndagarna går verkligen oerhört långsamt. Men nu är även denna söndag snart avklarad.
Då blir det hem och käka med la familia och heja på Sverige. Jag tror dom vinner! Lätt!

Linus har visst spelat inlinesbandy idag. Fått leka av sig! Dock så hade han väl ont i kroppen nu hörde jag det ryktas om. Fler än jag som kanske ska börja tänka på träningen!? ;) hahah

Nee nu ska jag stirra på klockan ett tag till..

Imorn är det måndag igen.. Tjohooo! Veckorna bara springer förbi.

Ta hand om er.


Kram

Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!