Tillbaka efter en paus!

Hej på er!

Nu har jag tagit en ganska låång paus från mitt bloggande men nu kände jag att det var dags igen!
Vet inte riktigt om det har hänt så mycket sen sist? Jag jobbar på Nordic Club nu igen samtidigt som jag pluggar. Linus har startat eget företag vilket även jag ska göra nu till våren. Vincent växer och har blivit en stor liten kille med mycket vilja och mycket humör..Jag vet inte vem han har fått det ifrån? ;)
Så när jag tänker efter så kanske det har hänt lite i alla fall. Tiden bara springer förbi och nu längtar jag till sommaren.

Den 23 mars åker jag till Göteborg igen för nästa praktikträff. Vi ska bla få lära oss akupressur vilket jag ser fram emot jättemycket! Jag har även beställt en Impression Pad ifrån Canada som jag tänkte börja använda så fort mitt företag kommit igång. (Det är en hästgrej för er som inte vet) ;)

Jag har sagt att jag inte ska skriva så mycket om Linus på bloggen men nu kan jag inte låta bli..
Han har varit skadad i snart 6 veckor nu. En benbit i axeln som var lös efter att axeln hoppat ur led och det har varit skittufft för honom att inte kunna spela. Nu börjar iaf Playoff 3 imorgon och han ska vara med och spela igen! :) Kan erkänna att jag verkligen har tyckt synd om honom men jag är glad att han kan spela nu när det verkligen gäller! Jag har en bra känsla den här säsongen. I år går Vita Hästen upp i allsvenskan, jag tror fan det..

Två av mina vänner har fått barn! En liten Lukas och en liten Lizette..Välkomna till världen fina ni! Jag ska försöka träffa dem så ofta jag bara kan för att stilla mitt bebissug! Vincent får vänta lite till på ett syskon! :) Jag tror dock inte att han vill ha något heller. Han trivs bra att ha mamma för sig själv tror jag!  ;)

Jag har även fyllt år och haft födelsedagskalas med fina vänner! Tack snälla för allt fint och för att ni gjorde kvällen oerhört rolig!
Det hade hänt lite nya saker under tiden jag varit "borta" iaf.. Och mer ska det bli..!

Nu är det bäst att jag jobbar vidare..Ska hämta Vincent klockan 14 på dagis, sen bär det av till Linköping för ett besök hos Jossan&Lukas.. Vi ska visst fika semlor idag! Mums!!

Ha en bra dag,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!