Tidig morgon återigen..

Godmorgon alla pigga!

Idag är jag trött! Minst sagt! Ögonen svider och jag tror att jag hittils har gäspat 25 gånger..Hur ska denna morgon sluta? Men det är bara att bita ihop, ta på sig lite smink för att gömma tröttheten och ta sig igenom förmiddagen! :) Nu har jag öppnat 3 av 5 dagar den här veckan så det känns skönt att det är fredag!

Igår var det dans på schemat..Som varje torsdag! Igår påbörjade vi Afrodansen och det var hur jobbigt som helst. Så mycket svettas jag inte ens om jag är ute och löper..Herregud! Man tror inte att det ska vara så jobbigt med dans..Men jag kan intyga att det är det verkligen. Svetten bara rann!! Man vilar typ 1 min på hela passet..Dansen är en skitbra träningsform då man inte ens tänker på att det är jobbigt. Det är bara så himla kul..Skulle gärna göra det fler dagar i veckan. Tiden räcker inte till bara, tyvärr!

Ikväll är det hockey. Jag är nervös! Men jag tror att dom fixar det...
Jossan och Lukas kommer hit innan och vi ska nog ta en tur till Pizza Hut och fylla våra magar innan matchen..
Stackars lilla V är sjuk..Tror jag! Har ju inte träffat honom nu på morgonen eftersom grabbarna i huset sov så sött när jag åkte..Men igår när jag hämtade honom från dagis berättade dom att han inte ens hade vaknat när dom tog in honom och bytte blöjan på eftermiddagen. Väl hemma såg han hängig ut och sen kom febern.
Vi låg i soffan och kollade på hockey hela eftermiddagen. V drack fruktsoppa och sa "jag är sjuk"...Gulle..

Vi får verkligen hoppas att febern är borta idag för han har verkligen sett fram emot matchen ikväll..Det var väldigt länge sen han såg pappa spela nu. Han säger nästan varje dag att "pappa inte ajaj nu..Pappa göra alla mål".. :) Men det återstår att se som sagt! Linus ringer väl med dagsstatusen som ett tag.

Nu ska jag ta en kaffe och sätta fart med lite städning här på jobbet..

Trevlig helg allihopa och för guds skull, kom och stötta Hästarna ikväll nu!

/Becka

UPPDATERING: Linus ringde precis! Vincent har ingen feber och är pigg som vanligt igen.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!