Snorigt..

Veckan innefattar mycket jobb..Varje dag förutom lördag faktiskt! Börjar känna mig lite stressad då jag åker till Göteborg på onsdag morgon. :/ Vet inte om det är något speciellet jag behöver göra innan dess egentligen (förutom att plugga!) men men...
Jag är snorig..Känner ingen lukt och har ingen smak. Mår lite halvlustigt faktiskt. Lite yr i skallen och allmänt svag. Försöker att inte tänka på det i alla fall!
Vincent och Charlie var med om en liten incident på dagis idag. Dom hade busat och kastat mat på varandra på lunchen så fröknarna hade fått bli arga på dom.. :/ Ojoj..Nu börjas det..Har en känsla av att V kommer bli en liten Emil i Lönneberga, busig och påhittig! Han har i alla fall varit väldigt mysig på kvällen idag och somnade direkt i sin egen säng. Igår vaknade han nämligen och hade jätteont i benen..Växtvärk tror jag..Jag hade väldigt ofta problem med det när jag var liten tydligen..! Stackarn..
Imorgon är det jobb..07.30-14.00..Sen ska jag hämta barnen på dagis..Och sedan funderar jag även på att åka till Huddinge och hejja på Vita Hästen.. Vore kul! Får se om några andra fruar är på också.. ;)
Linus har visst somnat i soffan framför hockeyn idag också...Kanske bäst att göra sig iordning för kvällen, väcka honom och krypa till kojs.. Först blir det hostmedicin, nässpray och massa vatten!
Ha en fortsatt bra kväll..
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!