Lång Söndag!

Idgar har jag jobbat hela dagen..Har inte slutat än! 10-19 är det som gäller på söndagar.. Segt värre! :/ Men jag tjänar ju lite pengar i alla fall..
Veckan har annars gått fort som vanligt. Jobbat varje dag, hämtat lilleman på dagis, varit på hockey, haft fredagsmys hemma hos Alex&Adam, hockey igen och så jobb idag då!

Min förkylning blev aldrig värre än snor och väldigt lite hosta för att vara jag! Så det var väldigt skönt..!
Nu hoppas jag att vi alla håller oss friska och att våren äntligen är på ingång. Igår innna matchen kom Jossan och Lukas på en fika och då satt vi ute på altanen och drack kaffe och solade..Du är efterlängtad solen..Minst sagt! :)

Vincent är på bra humör just nu! Han babblar på som aldrig förr..Men det kan svänga ganska fort också. Från glad till jättearg och från skratt till gråt..Men för det mesta är han en helt underbar liten kille som älskar att skratta och busa. <3 Linus har ju varit hemma tidigare på kvällarna nu och det uppskattas av både mig och V...

Nu slutar jag om 1 timma..Då ska det handlas godis och sen blir det soffläge hela kvällen! Mycket bra på tv på söndagar faktiskt. Det tackar vi för! Ska jobba måndag och tisdag och en åker jag till Göteborg på onsdag..Kommer som vanligt bli jobbigt att lämna min lilla familj men samtidigt ser jag fram emot det..

Imorn blir det hockey på kvällen iaf..Nu får grabbarna rycka upp sig och börja sätta sina chanser! Jag ska heja så mycket jag kan.. :) Och det hoppas jag att den tråkiga publiken i Himmelstalundshallen också kommer att göra!!!!

Nehe, dags att börja plocka iordning och förbereda stängning! Trevlig kväll!

/Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!