Home sweet home

Hej på er!
Då var jag hemma igen..Fullproppad med nya kunskaper! :)
Till alla er hästägare! Akupressur är kanon! Hästarna ger superfin respons på det! PROVA!
Nu har jag även en Impression Pad för er som är osäkra på hur er sadel passar.. Sadeln spelar stor roll i både hästens rörelser och muskulatur samt i ryttarens sits och ridning. Jätteviktigt att ha en sadel som passar!
Dagarna i Kungälv sprang förbi. Men det var väldigt intressant och lärorikt så nu känner jag mig oerhört taggad att starta mitt företag och komma igång ordentligt!
Den här veckan ska ägnas åt plugg..Har en hel del inlämningsuppgifter som ska vara klrar innan examen i september och då tänkte jag faktiskt ha dom klara innan sommaren så jag kan koncentrera mig på massage och plugg till proven.. På måndag börjar mitt schema på gymmet igen. Ska bli skönt att ha en fast inkomst igen så slipper jag känna att företaget måste komma igång snabbt. Då kan jag ta det i min takt och hitta kunder som är nöjda och kommer tillbaka regelbundet.
Vincent blev glad när mamma kom hem igen tror jag. Det var så läskigt att höra hans röst, tyckte att den hade förändrats på bara dom 5 dagarna jag var borta. :)
Nu ska jag gå ut med Affe..Sen blir det plugga plugga till 15.00 då jag ska hämta V på dagis. Sen ska jag massera och ikväll blir det lite mat med mamma och pappa som åker till Thailand på torsdag! Det är dom värda! <3
Trevlig tisdag på er..
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.

Impression Pad hur fungerar den?? Kan du inte beskriva mer ingående hur den påverkar hästen? Mvh

2011-03-29 @ 12:49:01
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!