Då bär det av!

Jaha, så var det onsdag imorgon och jag ska åka till Göteborg för lite undervisning/utbildning/praktik...
Ser fram emot det men som vanligt är jag blödig när det kommer till avsked.. Linus får lämna V på dagis, komma tillbaka och skjutsa mig till Klinga, släppa av mig där och åka fort som faan...! ;)
Ne det ska väl gå bra..Dagarna kommer gå superfort, det vet jag! Och när jag kommer hem har jag laddat mina mamma/sambo batterier. <3 Samt fått massa mer kunskap om mitt framtida yrke! Kan inte bli bättre! :)
Så nu kommer jag inte blogga på ett tag, antar jag då jag kommer att vistas ute på landet utan någon dator med internet! Jag ska iaf hålla tummarna för Hästarna nu på onsdag och fredag.. KOM IGEN NU!!!!!! VINN!!!!
Nu ska jag duscha och gå och lägga mig..Ska försöka sova lite inatt, men vet att det brukar vara svårt när något annorlunda ska hända dagen efter.
Sov gott kära vänner och ha en bra vecka..
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig som åker :) Dagarna kommer att gå fort, detr lovar jag. Lycka till kompis, vi hörs imorron.pussilipussssssss

2011-03-22 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!