Hej på er!

Oj oj..Nu är det väldigt länge sen jag skrev här. Har nog bara inte haft varken tid eller lust att blogga. Nu har det väl hunnit hända en hel del saker sen dess så nu har suget kommit tillbaka igen.

Lilla Vincent som inte är så liten längre har just nu sommarlov. Han växer så det knakar. Beter sig mer och mer som en liten pojke. Vill gå på pottan, säger till att han är kiss eller bajsnödig fast blöjan sitter på. Sover hela nätterna och länge på morgonen. Leker själv. Har massa fantasi och kan hitta på mycket bus! Han är enormt viljestark och envis. Samtidigt som han är en rolig liten kille med mycket humor. Tiden går för fort ibland. :/

Linus har bytt jobb och om 2 veckor drar hockeysäsongen igång igen.. Alltså back to normal! Vi fick inte mycket till sommar tillsammans det här året. Kramfors 5 dagar var vad vi hann med. Men då jobbade stackarn under tiden ändå! Det blev iaf en liten mini semester, men det tar vi igen nästa sommar. ;)

Jag jobbar 3 veckor till på gymmet och sen är jag ledig 3 veckor. Ladda batterierna ordentligt inför en höst/vinter med en del förändringar. ;) Den 31 december är det nämligen beräknat att en liten bebis ska komma till oss. Vinne ska bli storebror och vi blir 4 i familjen. (5 med Affe då såklart) :D Så mitt under kalla vintern när hockeyn är som värst kommer det en liten knodd. Bra planerat! Inte alls! Men vi är lika glada för det.. Nu har man verkligen något att se fram emot. Jag som verkligen hatar vinter och kyla. :(
Men innan dess ska jag bli färdig med min utbildning. Har ju bara slutprov i september kvar. Sen ska jag förhoppningsvis vara färdigutbildad! Tjohoo!

Funderar starkt på en utlandsresa i augusti. Dock utan Linus då han både jobbar och tränar för fullt då.. Men känns som att det skulle vara extremt skönt att få komma iväg och bara koppla av och njuta av värmen. Och att få göra något med Vinne innan det kommer ett syskon som också ska ha sin uppmärksamhet. :) Men det får vi se hur det blir. Vi har iaf tänkt oss en tripp till Astrid Lindgrens värld någon helg framöver. Det kommer V att älska!

Nee nu har jag bara snart 1 timma kvar på dagens arbetspass. Sen blir det hem och slänga sig i soffan och kolla film med stora älskling. <3

Ska även försöka skriva lite om den här graviditeten. Mest för min egen skull för att kunna jämföra med första. Men det får ni stå ut med! ;)

Ta hand om er i värmen..

Kram

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!