Trött söndag!

Igår blev det mat med mam&pap på Butlers efter jobbet. Alltid lika gott! :) Plankan satt fint måste jag säga. Min son var dock inte på bästa humöret. Han skulle inte ha någon mat, bara glass. Efter ett betämt Nej från både mamma, pappa, mormor och morfar beställde jag in köttbullar och potatismos till lilla herrn som tog 2 köttbulllar och några skedar lingon när maten väl kom in. :/ Den diskussionen kände jag faktiskt inte för att ta på restaurang. (Lathet jag vet) Sen kom iaf den efterlängtade glassen in. Vad gör han då tror ni..? Jo han tar kexet och 2 skedar glass och sedan får det vara bra där också. Man blir lagom glad när man beställer in glass åt Vincent 2 år för 50 kronor som han dessutom har tjatat om och så tar han 2 tuggor. Suck!

Jaja.. Han var trött och det var varmt. Vi skyller på det! ;) Väl hemma blev det film. Svinalängorna. Som jag har längtat efter att se denna film. Och så var det inte ens så bra! Bara seg och grå rakt igenom. Visst, en bra handling men för lite action enligt mig. V var vaken hela filmen och tänkte minsan inte sova. Vi mumsade i oss melon och ananas. Vid 23 tiden låg det 3 däckade i samma säng. Vi hade med andra ord en nattgäst! :)

Kom på en sak igår förresten. Jag har innan tyckt att första graviditeten och den som jag är mitt uppe i nu är väldigt lika. Men nej det är dom inte. Med Vinne kräktes jag visserligen varje morgon tills jag fick tabletter utskrivna. Men då visste jag att det handlade om 2-3 gånger och sen var det över. Den här gången kräks jag inte varje dag. Men det kan hålla i sig hela dagarna. Ibland kan jag inte äta något fören på kvällen. :/
Sen kom jag på en annan ganska stor skillnad. Jag är lättretad, irriterad och har väldigt nära till tårar den här gången. Kan typ börja böla under en diskussion! Inte kul alls... Förhoppningsvis går det över...Snart!

Idag är det huvudvärks väder..Tror jag.. Jobbar till 18 och sen blir det hem och klippa gräs och sätta på tvätt. Ska klippa hos syrran också så det är fint tills dom kommer hem på tisdag. :) Blommorna ska vattnas också ja..Det fick jag stränga order av kära mamma innan dom åkte iväg imorse. Så det är bäst att man inte glömmer! ;)

Annars blir det en kvällsprommis med hundarna och Linus berömda köttfärsås och pasta till käk! Mums!

Imorn är det måndag igen.. Och jag har bara 13 arbetsdagar kvar till semester! Tjohoooo

Sköt om er!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!