Sooool

Halleluja..!!!

Vi fick sova själva i sängen en hel natt! Vincent var superduktig. Jag läste bok och nattade honom. Han somnade utan skrik och bråk kl 19 igår. :) Det var väldigt länge sen måste jag säga..
Men jag veta att det är vårat fel. Man blir lite förslappad på sommaren. Han har fått somna i soffan eller med oss i sängen. :/ Men nu ska vi försöka återgå till normala rutiner igen. Det mår vi alla mycket bättre av.

Jag hade besök av Alex och barnen igår. Dom lekte, fikade, såg på film och åt glass. Grabbarna lekte jättebra. Det är så kul att se att dom verkligen har börjat leka lekar tillsammans. Dom dukade bordet och satt och åt, lekte med bilar, kastade boll, spelade trumpet och byggde med lego. Det är roligt att lyssna på konversationen mellan dom i lekrummet också. ;) hahahahah

När V hade somnat gick jag en låååång promenad med mamma och Hanna. Vi gck ända till Marby, runt hela Marby och hem igen. Var borta i 2 timmar. Affe var duktig och gick nästan hela vägen. Det var verkligen super fint väder ute igår kväll. Sol och varmt! Dock fick jag x antal myggbett på vägen.. :/ Hatart!

Sen tog jag en dusch och gick och la mig under mitt nya sköna täcke. :) Sov som en stock hela natten tills klockan ringde 05.40 imorse. Idag blir det nog att möta upp mamma, pappa, syrran, Fredde och ungarna och åka och bada nånstans i det fina vädret.

Imorn är jag ledig! Då ska jag till Jossan och massera Klappis.. Blir nog lite fika och så om jag känner oss rätt! ;)
Vinne får följa med. Det gillar han.

Ha en härlig dag i solen.. Tänk vad mycket bättre man mår bara solen och värmen är här!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!