SEMESTER

Då var dagen här.. Om bara 4,5 timmar går jag på semester... :D Det här är det första året jag har riktigt semester.. Förutom sommaren när jag fick Vincent. Då var jag ju mammaledig. ;)
Jag ska verkligen försöka ta vara på de här veckorna tillsammans med min lilla son. Vi ska hitta på skojiga saker och busa massor. Lite sovmorgon ska också hinnas med. ;) Om jag får bestämma!

Sen har vi ju 1 vecka i Bulgarien som får avsluta ledigheten innan verkligheten sätter fart igen.. Men dit är det alltså 3 veckor kvar. Vi inleder semestern med lite födelsedagskalas. Idag fyller nämligen min älskade syster år. <3
Men efter jag slutat ska jag ta med mig Charlie och Vincent på Mc Donalds och sen ska vi till ishallen och kolla när grabbarna tränar. Stor lycka kommer att infinna sig hos 2 små pojkar.. Nu är det ju lääänge sen dom var på hockey.

Imorn ska mamma, jag, mormor, pappa, Linus och grabbarna bus åka till Valla och busa. Om vädret tillåter vill säga! :/ Annars får vi hitta på något annat.

Igår tog jag tag i rensning av garderober. Vinnes och min garderob är nu klara och sen passade vi på att åka in till stan och köpa present till Hanna och lite nya kläder till V. ;)
Han var så trött igår att han somnade i bilen klockan 18. Så det var bara att lyfta upp honom i sängen där han har fortsatt att sova hela natten. Lilleman.. Börjar bli lite förkyld såg jag imorse. Hoppas det inte blir något mer bara.
Linus&jag köpte godis igår som vi skulle äta framför en film. Efter några bitar var tyckte båda att det inte var speciellt gott. Så nu blir det inge mer godis för oss på ett tag. Känns bra!

Nu ska jag nog köpa mig lite frukost.. Och sen måste jag ringa vårdcentralen.

Ska försöka blogga lite fast jag har semester.. Brukar bli dåligt med det om jag inte är på jobbet!

Nee hörrni.. Trevlig helg på er.. Jag kommer i alla fall njuta fullt ut! Och när jag kommer tillbaka till jobbet är det mesta av renoveringen färdigt också! Tack för det!

Puss på er

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!