Nedräkning..

3 ARBETSDAGAR KVAR TILL SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!

Ojojo  vad veckorna går fort. Det tackar jag för. Igår bokade Ida våran resa. Den 13 augusti drar vi och smågrabbarna 1 vecka till Bulgarien. Ska bli otroligt skönt att komma bort och verkligen koppla av sista veckan på semestern innan en tuff, fartfylld och spännande höst/vinter väntar. Jag har mitt slutprov i september vilket innebär stenhårt pluggande ända fram tills dess, jag kommer att jobba heltid, renovering ska ske hemma, bebis i magen ska växa på sig och komma ut till oss, Linus hockey är igång för fullt.. Jaa ni ser.. Det finns lite att ladda batterierna inför!

Ska bli underbart att få gå upp och käka hotellfrukost. Ta ett dopp i poolen, läsa en bok, leka med Vinne, äta god mat , sitta på balkongen på kvällen och prata skit och bara slappna av. Vinne fick en jättesöt resväska som han ska packa sina saker i till resan. <3 Han ser nog fram emot det nästan lika mycket som jag. Han säger att han ska "simma" i poolen.. ;)

Igår fick vi i alla fall lite gjort hemma. Vi åkte iväg och storhandlade på Maxi hela lilla familjen. Vinne fick en sparkcykel som han inte riktigt fått in snitsen på ännu.. :/ Hahahah Linus och jag skrattade ihjäl oss när han ställde sig på den med båda fötterna, titta på oss och sa "KÖR DÅ".. Hahah lilla fis.. Lat som sin pappa.. ;)
Väl hemma lagade Linus mat och jag plockade in all mat, fixade med tvätt och rensade garderoben i hallen. I veckan ska alla garderober, förrådet och garaget vara rensade. Det är alltid skönt att ha det gjort innan hösten.
Sen åkte vi till Smedby och åt grillat. Vinne var så trött stackarn att han höll på att somna flera gånger. I bilen påväg hem däckade han ganska fort. Linus satte sig och jobba och jag och mamma tog en promenad med hundarna.

Idag får vi se vad dagen erbjuder. Inga planer eller måsten i alla fall... Dock vet jag en lite grabb som mer än gärna åker och tittar på pappas första isträning. Får se om det blir så!? Jag fryser ju ändå, behöver inte åka och ställa mig i en kall ishall den 25 juli.. Men ibland får man offra sig! ;)

Hoppas ni haft en bra start på en ny vecka.. :D

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!