Mysdag med vänner

Tjohooo ännu en dag närmare semeter.. Bara 2 arbetsdagar kvar!

Igår kom Ida upp på jobbet och vi betalade resan. Så nu är det klart.. 13 augusti drar vi..Mot värmen och total avkoppling! För det är vi värda.. ;)
Sen gick vi och käkade lunch. På det nya stället i varuhuset Lyckan. Det var jättegott. Fräscht och bra! Vi kunde till och med sitta ute och äta. Det var ju faktiskt lite sol igår, kors i taket. Även Jonna var hungrig så hon kom och ner på stan och gjorde oss sällskap. På väg mot Jonnas bil mötte vi Nathalie. Hon hade slutat jobbet så hon och Jonna följde med ut till Lindö. Där busade vi med smågrabbarna och solade oss lite. Sen blev vi hungriga igen så då fick Lindögrillen sig ett besök. V och jag delade på en pizza och solen brände som aldrig förr. :) Vinne fick glass av Jonna till efterrätt. Det gillas alltid av unge herr Vincent.

På kvällen kom även Ewe förbi och hälsade på. Har inte träffat henne på flera veckor. :(
Vinne var en slagen hjälte och somnade i soffan i en oerhört konstig position. Jag gick upp och la mig i sängen tidigare än grabbarna som satt kvar i soffan. Måste ha sovit som en stock. Märkte inte ens när Linus kom och la sig senare.

Imorse var jag supertrött när klockan ringde. Har fortfarande inte ätit frukost. Tror att jag kommer piggna till bara jag fått lite frulle och lite kaffe i magen. Magen förresten, den växer. Bebis här inne har någon slags cirkus föreställning tror jag och idag känns det som att det stramar och drar åt alla möjliga håll. :/

Idag kan det bli en sväng på stan. Ny bikini måste inhandlas vilket jag bävar för.

Trevlig tisdag på er..

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!