Mys Måndag!

Igår hade jag en mindre bra dag på jobbet. Mådde fruktansvärt illa och kräktes väl 4 gånger. :/
Linus kom och lämnade V på gymmet vid halv 11 för han var tvungen att åka iväg med jobbet. Vinne skötte sig bra. Käkade äpple, ritade och hjälpte mig att städa! :) Igår var han på extremt bra humör hela dagen/kvällen. Det behövde verkligen jag. Vinne fick Mc Donalds innan vi åkte hem. Väl hemma blev det en promenad med hundarna och lilleman somnade i vagnen. Jag vilade faktiskt en stund i soffan jag också. Sen åkte vi till affären och handlade lite saker.

Vid 17 tiden kom bästa tjejerna på besök. Vi käkade, drack kaffe ute i kvällsolen, såg på film och pratde massa skit som vanligt! <3 Vinne höll låda hela kvällen och var verkligen superduktig. Tack tjejer för en mysig måndag. Vinne slocknade bredvid mig så fort vi la oss i sängen. <3

Linus höll sig borta hela kvällen. Han var och fiskade, utan resultat dock! eheeheh flera timmar utan en enda fisk. :/

Idag hoppas jag att förmiddagen blir bättre än igår. När jag slutar ska jag och V åka och hämta syrran med familj på flygplatsen. :) De är säkert inget bruna och fina!? Ska bli skönt att få hem dom i alla fall... Vinne längtar ihjäl sig efter sina kusiner.

Förresten, vi renoverar typ hela gymmet just nu! Kommer bli hur fräscht som helst! Det får ni inte missa att besöka efter sommar. Kom och bli medlem och träna på stans fräschaste gym! ;) (Lite PR)

Nee lite frukost nu  då..Hoppas jag!

Ta hand om er vänner...

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!