Min lediga onsdag

Igår var min lediga onsdag.. Den tillbringades ute på landet hos Jossan, Danne, Lukas och djuren! Alltid lika mysigt! Jag älskar lantlivet.. Nån gång ska jag också bo sådär... Nån gång....
Vi tog först en lunch på Ikano. Sen blev det glass och fika och sedan fick Klappis massage. Vinne "hjälpte" Jossan att mocka och fixa mat åt hästarna. Han var stolt när han gick omkring med sin hjälm i stallet. Det hela avslutades med en liten ritt. Vinne satt på den stora hästen ner till hagen. Han älskart! ;)

Väl hemma hade mina underbara föräldrar klippt alla buskar och slängt allt skräp hos oss. Jag behövde bara kratta ihop allt, soppa lite och sen var det hur snyggt som helst. Innan jag åkte till Linköping hade jag ju fasktiskt klippt gräset. Vilket var tur om man tittar på vädret idag. :/
Jag kom även hem till en sjuk Linus. Feber och hängig. Han fick Mc Donalds och Alvedon och sen fick han sova. Vinne såg på film medan jag fixade hemma. Satte på tvätt och plockade in tvätt. Både jag och Vinne somnade gott vid 21.30.

Idag är det jobb till 12. Sen ska jag nog handla några saker på stan och sen blir det lite storhandling av mat. Ikväll ska vi käka inne hos Hanna och Fredde. Faster och Mats är här från Norrland och hälsar på. Det är 1,5 år sedan dom träffade smågrabbarna så dom blir nog chockade hur stora de har blivit..

Förresten, det här med att sova i sin egen säng höll sig i 2 nätter. I tisdags somnade Vinne duktigt i sin egen säng men klockan 23 vaknade vi av en dunk. Då hade lilleman ramlat ur sängen för första gången. :( Stackarn.. Då fick han komma in till oss och sova. Men ikväll tar vi tag i det igen.. Rutiner, here we come! ;)

Ha en fortsatt bra dag vänner..

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!