Ledig onsdag!

Hej på er!

Igår var jag alltså ledig. V och jag sov till 9.. :) Underbart skönt. Sen satt vi ute i solen och åt frukost, tog en dusch och sen en långpromenad med vovve. Vid lunch kom Jossan&Lukas. Vi käkade ungspannkaka. Sen fick lilleman en välbehövd vila ute i vagnen. Han sov 2 timmar. Under tiden blev det fika och bus med lilla Lukas (som växer så det knakar). Etermiddagen spenderades ute i trädgårn. Vi satt nog ute till 20.00. Linus och jag var lata igår. Det blev pizza till middag. Men det var faktiskt gott. :)

Syrran och jag tog en promenad med hundarna på kvällen. Sen blev det fotboll på tv i sängen. Ingen vidare match! Kan inte titta, får panik och blir förbannad. Lade mig på sidan och somnade direkt efter 1-3 målet. Bra jobbat Sverige. :/
Fast jag själv har spelat fotboll många år kan jag inte säga att damfotbollen håller någon som helst klass. Felpass och inget spel. Nee usch!

Nu är det bara 10 jobbdagar kvar till semester och jag blir bara mer och mer sugen på att ta en resa 1 vecka i augusti. :) Vi får se hur det blir. Men känns som att jag behöver det. Är man hemma under semestern finns det ändå alltid 1000 grejer att göra. Utomlands kliver man upp ur sängen, när man vill, bäddar den inte, äter lagad frukost, solar, läser, njuter, vilar, badar, äter lunch, även den lagad av någon annan än jag själv, njuter av sand mellan tårna och ljudet av havet. Det är semester det!

På måndag börjar Linus träna. Herregud, vart har den här "sommaren" tagit vägen? In i en kall ishall igen.. Oj oj oj..
Men den här hösten/vintern har vi ju något jättekul och spännande att se fram emot iaf.. Lillbebis i magen ska ju faktiskt titta ut någongång då. ;)

Nu är det dags för lite frukost. Tror jag i alla fall.. Som alla frukostar just nu, tar det emot en hel del. Och vissa dagar stannar den ju inte många minuter i magen. :/ Vi får se vad det här är för dag?

Kram på er allihopa

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!