Kaos

Okej.. Vi hann med allt vi skulle igår. MEN..Det var kaos.
Vincent var absolut inte på sitt bästa humör igår. Bara satte sig emot allt, skrek, grät och gnällde. Bensinen till gräsklipparen tog slut, det blev punktering på ena däcket på Vinnes vagn, hundarna hade hysteriska utbrott på alla hundar som passerade. Och jaa...listan kan fortsätta!

Köttfärsåsen var i alla fall supergod.. Den hade jag sett fram emot! :)
Jag tänkte att jag skulle vara smart sen efter maten. Jag vattnade blommorna och Linus klippte gräset. Sen tänkte jag att V skulle få somna i vagnen. Dels för att hundarna var tvugna att få en långpromenad och dels för att det är så fruktansvärt varmt i hans rum. Jag duschade honom (han var hysterisk för att han inte fick duscha själv) och tog på honom en pyjamas. Ut i vagnen och iväg, trodde jag! Punka på däcket! Syrran hade som tur var lämnat kvar en vagn hemma. Byte av vagn och iväg på prommis. 45 min senare sover barnet fortfarande inte. Upp ur vagnen och bums i säng. Tror det tog ytterligare 1 timma innan han till slut kastade in handduken. Jag tog en dusch och gick och la mig med dåligt samvete. Finns inget värre än att somna osams. :(

Men idag tar vi nya tag. Jobbar till 12 och sen ska jag hitta på nåt skoj med lilleman. Får se hur vädret ser ut också. Ikväll kanske tjejerna kommer förbi en sväng. Länge sen vi sågs. Så det ska bli mysigt!

Imorn kommer syrran med familj hem igen. Vincent längtar verkligen efter sina kusiner. Nu har dom inte träffats sen förra fredagen.

Nu ska jag försöka äta en macka tror jag. Ha en bra vecka! Och trevlig semester för er som har det! :)

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!