Funderingar?

Okej.. Sitter på jobbet. Verkar som att alla har semester. Det är bara snickare, rörmokare, elektriker och målare som springer fram och tillbaka här idag. :/

Jag läser bloggar, är inne på facebook 50 gånger, skriver blogg och läser tidning.
Forskar lite i graviditet och kroppen. Och det är där mina funderingar kommer in...

1. Varför fick jag bristningar på magen 2 veckor innan bus Vinne valde att titta ut? Inte en enda innan dess.. :(
2. Kommer jag få nya snygga bristningar nu?
3. Kan jag få bort skiten efter den här graviditeten?
4. Varför är många gravida så snygga och fräscha när jag bara känner mig trött och pluffsig?
5. Hur ser barnet i magen ut? En mini Vincent? En mini me?
6. Vad ska ungen heta?
7. Det är jättefint att tatuera in barnens namn någonstans på kroppen, men kanske inte på mig?
8. Kommer jag ha 0 i tuttstorlek efter amning denna gång?

Jaa som ni ser har jag mycket tid till funderingar och tankar under mina dagar på ett "tomt" gym. Vi få väl vad resultatet och svaret på allt detta blir i framtiden. Jag ska iaf köpa svindyra oljor och krämer nu. Magen ska smörjas 2 gånger varje dag. Det KAN funka har jag läst, dock inga garantier eller någon forskning på att det verkligen funkar. Men det är fan värt ett försök. :D

Vad är det för väder ute förresten? Kan jag lägga mig ute i solen när jag slutat idag? Vore fin fint!

Tack för mig, knäpp liten tjej!

Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gumman! Jätte fin blogg du har. Enligt Andys tjej Emma så ska tydligen body butter med kakao hjälpa att förhindra bristningar. Det är tydligen något i kakaon som är bra. Hon ska ha barn när som och har inte fått några bristningar, men vem vet som du skrev kanske hon får det nu i slutet. Va rädd om dig o hälsa familjen. <3

2011-07-14 @ 10:39:50
Postat av: carro

tjo!

inge vidare väder. blåsigt och mulet.

bristningar är inge roligt, mina såg ut som om en katt hade försökt att klösa sig igenom magen. de har bleknat lite grann men än är det ganska mycket kvar.

2011-07-14 @ 10:54:08
Postat av: Becka

Tack för tippsen.. :)

Antingen får man lära sig att leva med dom eller så får man spara ihop x antal tusen och försäka få bort dom så mycket som möjligt. Jag väntar och ser efter den här graviditeten. :/



Kram

2011-07-15 @ 07:05:37
URL: http://betchji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!