Fixardag

Veckorna går undan nu vill jag lova! Men det är skönt! För nu är det bara 5 arbetsdagar kvar tills jag går på välbehövd semester. :D

Igår blev det en fixardag. Vincent tillbringade större delen av dagen med farmor. Jag åkte ut till Maxi direkt efter jobbet och handlade. Gick in på H&M och köpte några smågrejer också. Hittade mycket fina kläder dessutom, men duktig som jag är köpte jag inga. ;) Inte just då i alla fall. Hittade en snygg radio på Maxi som jag köpte så nu kan vi lyssna på musik på nedervåningen också. Fick även med mig 2 böcker hem till V. Han är ju lite inne i en dumma dig period där man hellre slåss än pratar. Så 2 böcker med lite vett och etikett blev det! Ska läsa dom ikväll. ;)

Hemma blev det fix med tvätt och packa in all mat. Jag hann även dammsuga och göra mig iordning innan Vinne kom hem och det var dags att gå över till grannen för mat. Faster och Mats var ju här från Norrland. Dom hade köpt jätte gulliga resväskor åt grabbarna. Dom gick omkring och drog väskorna hela kvällen och lekte att dom skulle åka båt och flygplan. Hoppas att V får använda sin snart. En utlandsresa är ju planerna 1 vecka under semestern. ;)

Vi åt god mat och grabbarna busade. Det blev fotbollsmatch och bus på studsmattan. Sen gick vi tjejer en promenad i det blåsiga vädret med hundarna innan det var dags att bege sin hem och hoppa i säng.

Linus ligger fortfarande sjuk. Hoppas att han är bättre idag. :/ Typ top 5 på min "inte gilla lista" är när han är sjuk. Men så är väl nästan alla karlar har jag fått höra. ;)

Ikväll blir det nog lugnt. Har inga planer. Imorn ska jag ju jobba 10-17 och sen kommer Ida. Vi ska in på datan och kolla resor för att sedan gå in och boka nån till veckan. Tack för att det finns sol och värme i andra länder i världen!

Nu ska jag pilla i mig lite frukost snart..

Trevlig helg vänner

Förresten! Min faster tror att bebis i magen är en tjej. Typ den första som tror det! Alla andra gissar på en liten kille till. heheh men det återstår att se..

Becka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror ju på tjej:)

2011-07-26 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!