Det är lördag idag, lördag idag!

På jobbet återigen efter ytterligare en natt med åska och oväder.. Herregud vilket oväsen.. Trodde typ att det regnade in överallt i hela huset. (lät så iaf)
Jag tycker inte att det är läskigt, det gör däremot min kära sambo som "väckte" mig vid varje åskanfall och frågade om jag hörde den där.. "Nu är den faan precis utanför".. Mmm men sov nu. Tack! Lilleman sov sött i sin säng och var inte ett dugg brydd över vädret utanför. ;) Det har han fårr från sin mamma i alla fall.. Hahahah

Vincent är hos farmor, Linus är på något med hockeyn och jag jobbar till 17. Sen kommer Ida och lila Elton. Vi ska käka något smarrigt och kolla lite resor på internet. I veckan går vi nog in och bokar någon. Här kan man ju inte va på semestern.. Nu är det ju bara 4 arbetsdagar kvar. Sen är det SEMESTER i 3 veckor. Ljuvligt, underbart, efterlängtat!

Känns kontigt att hockeyn är igång. På måndag ska det tydligen börjas på is dessutom. För den 11 augusti ska det spelas historisk match i Himpa hallen.. Den får man inte missa! ;)

Igår blev det lunch med Charlotte efter jobbet. Därefter gjorde jag misstaget att visa min nuvarande bh för henne. :/
Hon typ skrek rakt ut och 30 min senare gick jag ut från Twilfit med 2 nya bh.ar.. Hahaha men det var välbehövligt! Jag provade även ut 2 amningsbhar som jag ska köpa sen, när jag vet vilken storlek tuttarna kommer att sluta på. ;)

Hoppas på fint väder imorgon så man kan åka och bada och sola någonstans. Annars får det bli en fixardag. Måste verkligen städa ur förrådet, garaget och alla garderober. Tråkigt men ett måste!

Trevlig helg vänner..

Becka

Kommentarer
Postat av: ballen

hahaha, det var väl inte så konstigt! det du hade på dig klassas mer som näsduk än bh för faen, haha :) råkade för övrigt läsa om att du ska inhandla bikini, får vi se vart du tar vägen då, du kanske inte vågar komma in till mig nåt mer :D haha



dejt i veckan gumms? puss

2011-07-26 @ 10:40:07
Postat av: Becka

Hahaha näsduk? den var bara lite liten.. ;)

Jag kommer in till dig.. Känns som att jag är alldeles för oerfaren när det kommer till underkläder. Där var ju du proffs så att säga! :D

Jaa jag kan.. hur jobbar du torsdag typ?



Puss

2011-07-26 @ 11:34:59
URL: http://betchji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!