Bebis uppdatering

Dags för en liten uppdatering från bebis i magen..

Den växer.. Och fort går det. Redan i V 17 nu och snart är det dags för RUL.. Det är alltid lika spännande att se lillfis i magen. Det verkar som att den här är mer vild än brorsan var. Vinne låg mest stilla och vinkade lite mer armarna ibland. Den här gör kullerbyttor och vänder rumpan mot kameran. ;)
Peppar peppar så har jag inte mått illa och kräkts sen i måndags. Jag håller tummarna att det går över. En annan helt fantastisk sak med den här graviditeten är att jag inte är ett dugg sugen på godis eller andra onyttigheter. Jag vill mest äta frukt. Och det är ju superbra! Jag som gärna åt godis, främst choklad varje dag innan.. :/

Vågen visar fortfarande på 0 kg + och det är jag glad över. Så länge lillskrutt där inne mår bra är det helt ok för mig. Och barnmorskan säger ju att bebisen tar det den behöver..

Jag har annars inga som helst bekymmer med att vara gravid än så länge.. Mer än att jag blir lite lättare anfådd än innan. Det var typ en pers att klippa gräsmattan igår. Massa mossa och blött i hela gräset.. Tjohooo!
Det är bara att bita ihop...

Så.. Nu ska lillis och jag käka en banan.

Vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!