Äntligen fredag!

Rörigt värre..Kan man säga att det är på jobbet idag. Byggarbetare, rivare, snickare, målare, elektriker överallt. Några få stackare som försöker sig på lite träning..Och så jag.. Trött, gravid, illamående, hungrig, lättirriterad.. Bra kombination! NEJ!
Men jag biter ihop.. Ska snart köpa mig lite frukost och se om jag kan vända en grå, kall, regning, tråkig morgon till en bra fredag eftermiddag/kväll.. Är ju trots allt ledig lördag och söndag nu.

Igår jobbade jag till 12. Mötte upp Jossan för lunch på Paus. Sedan begav vi oss hemåt och tog en fika hemma. Kaffe och jordgubbar med mjölk. :) Smarrigt!
En liten stund senare kom Vinne hem efter en dag med farmor. Dom hade varit på biblioteket och lånat massa böcker till V. Självklart fanns det en hockeybok med i högen. ;)
Lite senare kom Linus och Danne. Dom hade varit och åkt lite skridskor. Vi grillade hamburgare. Jag var inte så hungrig efter jordgubbarna men fick i mig lite i alla fall. När alla åkt hem blev det fix och styr hemma. Sen blev det en kort promenad med Affe i regnet. :/
Tur att jag har en hund som inte gillar regn han heller. ;) Han gör det han ska och sen vill han in igen.

V somnade i soffan medan jag duschade och Linus jobbade. <3

Idag ska Ida&Elton komma och hälsa på. Vi käkar väl lite lunch och snackar skit. Ikväll blir det nog lugnt. Kanske lite godis och någon film.

Imorn ska Linus ha partaj hemma. Jag och V får fly fältet. In till grannen! ;)
Vi hoppas i alla fall på en solig helg. Så att vi kan sola och bada lite och så att stackars mamma och pappa tar sig hem med båten från Öland. :/ Inge vidare båtväder nu!

Trevlig helg allihopa. Det tänker jag ha!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!