Vad kommer hända nu??

Kom precis hem ifrån förlossningen..
Igår kväll när jag var ute och gick med mamma rann det till ordentligt 2 gånger. Sen var det lugnt hela kvällen men sen på natten fick jag gå upp och byta trosor 2 gånger.. Ringde förlossningen vid 6 imorse och fick en tid vid 9 idag.. Mycket riktigt, vattnet har gått och förlossningen kan vara nära! Eller??

Det återstår att se. Ska tillbaka imorn bitti om ingenting händer idag! Och sen får man ta ställning till när jag ska sättas igång. Lördag kväll/natt vore väl nåt i så fall! ;) men allra helst vill jag att det ska komma igång av sig själv. Ska lägga mig och sova en stund nu. Blev inte många timmar sömn inatt. Och alla krafter behövs om det är på g snart!

Vincent är på badhuset med Malin idag. Passar ju alldeles utmärkt. Sen kommer Ewe och färgar mitt hår i eftermiddag. Full fart.. Lika bra. Skulle bli galen av att bara gå och vänta! Men nu går det ju åt rätt håll i alla fall... :D

Ha det så bra dom sista dagarna på året. Vi får se om vi hörs nåt mer innan jag helt plötsligt är 2-barns mamma.. Hi hi..

Kram till er


Kommentarer
Postat av: Åsa

OMG va spännande! Kan tro det är jag som ska föda. haha. Jag blir alltid så uppspelt när någon är på G. All lycka till dig/er. Hoppas det sätter igång av sig själv. Stor kram

2011-12-29 @ 12:26:38
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Jenny Eriksson

All lycka till er! Hoppas det kommer igång lördag kl 24.00. Kram kram

2011-12-29 @ 21:03:24
Postat av: virre

hej hej. Hittade helt plötsligt din blogg, spännande. Jag säger säkert som alla andra, lycka till med allt och ta hand om er. Jag jonte och mamma va på badhuset idag och jag såg malin och vincent, tyckte han va sjukt lik vincent men visste inte om malin hade barn eller inte men nu fick jag ju svar på det. Hihi. Kram

2011-12-30 @ 09:21:34
URL: http://www.lejonheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!