Snart är det jul!

Bara 6 dagar kvar till julafton och bara 13 dagar kvar till Bf.. Jag är klar med alla julklappar så där känner jag ingen stress. Sovrummet är färdigt. Sängen är installerad, brasan är uppsatt, gardiner och spegel är på plats. Det är verkligen jättefint och det blev precis som jag hade tänkt mig. På tisdag kommer elektrikern så då kan vi sätta upp lampor. Sen funderar jag fortfarande på om jag ska ha någon matta eller inte och vad jag ska ha på ena väggen.. Men vi bor in oss ett tag den här gången innan vi tar något beslut! Man lär sig av sina misstag.. ;)

Imorn börjar dom med bebisens rum som ska vara färdigt på onsdag. Då är det bara att flytta över möblerna från Vinnes rum och åka och införskaffa en vit byrå och en garderob till Vincent. Han ska få tv i sitt rum. Stekigt med en vit platt tv i rummet när man är 2,5 år. :D hahahah men det är han värd! <3

Idag har jag städat och fixat hemma. Har onda förvärkar idag så hoppas att det är på g. Vore mysigt med en bebis innan jul ju.. :/ Men den kommer när den kommer. Bara att leva på som vanligt tills dess. Eller jaa försöka i alla fall!! Nätterna är hemska för tillfället. Förut har jag inte kunnat sova för att det har varit obekvämt och gjort ont men nu ligger jag mer bara och vänder och vrider på mig. Inatt hoppas jag på många timmars oavbruten sömn och så får bebis gärna komma imorn. :) Perfekt! Det bestämmer vi!

Linus är snart ledig från hockeyn några dagar. Skönt! Då ska vi mysa.. Hoppas också på lite snö (som ligger kvar på marken).. Bara för julkänslans skull.. :)

Nu ska jag gå upp och lägga mig. Lite massage innan sovdags vore på sin plats. Ryggen värker som satan nu..

Godnatt på er..

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!