Nu är han här

Vår lilla son kom till världen igår 30/12-2011 kl 12.56.. Han är en riktig liten goding på 3915 g och 51 cm.. ;)
Förlossningen gick bra även den här gången! Var inne på sjukhuset 8.30 och 4,5 timmar senare fick jag upp min lilla son på bröstet! <3
Lyckan och känslan är ju såklart obeskrivlig och jag kan inte förklara det med något bättre ord än kärlek.
En liten nyfödd som man har väntat på och längtat efter i 9 månader för med sig så mycket kärlek. Kärlek till den nya lilla varelse som kommit, till den sonen man redan har som helt plötsligt blivit storebror och till pappan som är hälften av anledningen till att dom här 2 fina pojkarna nu finns i vårt liv!
Att vara mamma är absolut det bästa jag vet. Nu har jag en ny utmaning framför mig som 2-barnsmamma och det ser jag fram emot! :)

2011 har varit ett bra år ändå! Jag blev gravid, blev diplomerad hästfysioterapeut och födde vår andra son! Jag tror eller snarare, jag vet att 2012 kommer bli minst lika bra! Ser fram emot alla utmaningar som 2012 kommer att föra med sig samtidigt som jag vet att det även kommer att bli tufft!

Hoppas ni har en trevlig nyårsafton och att ni är redo för nästa år.

Gott nytt på er kära vänner!

Massa kärlek

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!