Nedräkning

Min graviditet - BF Lör 31 dec 2011

Din graviditet startade Sön 27 mar 2011.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 10 apr 2011 (ägglossningen).

Du är på dag 257 av 280. (91,8%).

Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 4 fulla dagar (v36+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 31 dec 2011
Du har 23 dagar kvar till beräknad förlossning.

Det är den 8 december idag.. Bara 15 dagar kvar till julafton! Herregud!!!

Idag ska jag köpa julklappar.. Alla hade jag tänkt! Så jag slipper sen.. Igår orkade jag verkligen inte.

Jossan&Lukas kom hem till oss innan matchen och vi åt ugnspannkaka.. Sen var det som sagt hockey.. Vinst med 6-0 men med över 50 skott på en match BÖR man ju göra fler mål än så... Dåligt!
Jajaj orkar inte med hockey just nu. Finns annat att tänka på. Som dessutom är viktigare..
Idag fortsätter renoveringen hemma. Nästa vecka ska allt vara klart. Hoppas jag! Eller det är vad dom har sagt!

Trevlig torsdag på er..

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!