Lite uppdatering

Dagarna springer förbi även när man är "ledig".. Vinne går ju 15 timmar på dagis nu och jag försöker hinna med så mycket som möjligt nu innan bebisen kommer.. Idag var jag hos bm. Bebis ligger som den ska och är väl redo att komma nu! Men det finns ju tyvärr inga garantier. Bara att vänta! :/

Jossan&Lukas var och hälsade på innan vi åkte på Vita hästens sista match för i år. Vinst mot Mjölby och Linus axel flög igen.. Börjar vänja mig vid skador nu.. Riktigt skönt med en liten paus från hockeyn.. Tycker iaf jag! :/

Imorn är det lucia firande på dagis.. Vinne ska vara tomtenisse och i år står han förhoppningsvis där framme med dom andra barnen och sjunger! Det håller vi tummarna för! ;) allt ska filmas såklart!

På fredag är det julfest med hockeyn. Blir väl dock inte så mycket fest för min och Linus del. Vi åker iaf dit och käkar och umgås en stund! :)

Nu är det natti natti för min del..
Nya tag imorn!

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!