KOM UT!!!!

Ok! Nu har jag försökt bita ihop och leva som "vanligt".. Men snart vill jag bara dra täcket över mig och vakna när förlossningen ska starta! Nu tänker jag inte tro att det är på g fören vi sitter i bilen påväg till sjukhuset.. Så det så!

Imorgon blir iaf bebis rum färdigt. Bara fondtapeten som ska upp! Vårt sovrum blir färdigt ikväll. Väntar på elektrikern nu så vi kan få in element och lite lampor! Skönt att det är färdigt! Har levt i smuts och skräp sedan i oktober nu., :/

Vincent är inne i en härlig period just nu! Pratar mycket, tänker mycket, sover bra, äter bra och är bara allmänt nöjd och gullig! Fortsätt så tack! :)
Han ser fram emot att bli storebror nu tror jag. Men först vill han nog att tomten kommer! Och nu är det ju inte många dagar kvar! Mysigt!

Imorn ska jag hinna åka till Ingelsta och handla lite saker, luncha med Nathalie, fixa naglarna och städa ordentligt efter alla hantverkare här hemma! Vinne är på dagis 9-14 och sen ska han hem till farmor och baka! :D

Nu ska jag få in Vincent i duschen så att han är redo för kvällen sen..
Ha en bra vecka och stressa inte för mycket! ;)

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!