God jul!

Jaha! Då sitter man här! Dagen före julafton och det regnar för fullt ute.. :/
Jag är klar med allt så känner mig faktiskt inte ett dugg stressad vilket är jätteskönt! Farmor och farfar kom till Norrköping idag och var hemma hos oss på lite mat förut! Dom har inte åldrats ett dugg! Pigga och fräscha! Det är jag glad över.. Tänk att få träffa sina barn barns barn.. Det är nog ganska sällsynt.. :) men det ska väl vara tjuriga norrlänningar förstås! ;)

Renoveringen är klar! Jag är mer än nöjd! Älskar allt! Vårt sovrum är helt i min smak och inatt ska även Affe få prov sova i sin nya "säng" i sovrummet! ;) Vincent fick en dvd till sin tv i sovrummet idag så han somnade faktiskt till en film idag! Hans rum är jättefint nu. Ser inte ut som ett bebis rum längre utan verkligen som en liten pojkes rum! <3
Bebisens rum är även det jätte mysigt. Där fattas bara detaljer i någon färg. Vilken återstår att se!
Ska lägga ut bilder på rummen snart. Har inte hunnit än!! Men det kommer!

Fick en lustig känsla idag. Jag blev lite nervös.. Nu har det legat en liten människa i min mage i snart 9 månader och snart får vi se vem det är! Har bara varit less och trött på att vara gravid den senaste tiden men nu längtar jag hysteriskt mycket efter vår lilla bebis. Vem är du? Hur ser du ut?
Vi får nog snart veta.... ;)

Nu ska jag ta en dusch. Sen är det läggdags.. Vi hoppas att vi får fira jul hemma med familjen.. Vincent längtar
tills imorn nu! Ska bli spännande att se hans reaktion med tomten och alla julklappar i år.. Sen är jag också spänd på att se om han verkligen kommer att ge sina nappar till tomten! ;)
Det får han själv bestämma!!

God jul på er allihopa!

Kram

Becka


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhh va spännande det är. Hoppas bebisen kommer snart. God fortsättning på er! Kram

2011-12-26 @ 09:20:08
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!