Fy satan!

Hade en mysig eftermiddag/kväll med fina vänner och alla barn. Det bjöds på fika och barnen åt pannkakor och busade.. Sen kom natten..

Somnade vid 22.30 väldigt fort då jag var trött som vanligt på kvällen. Sen vaknade Vincent vid 03.40 så då gick vi och kissade och gick sen och lade oss igen. Vinne somnade direkt och Linus sov som en stock. Själv låg jag och vände och vred med förjävliga förvärkar i både rygg, ljumskar och mellan benen. Tror att klockan var 05.40 när jag tillslut somnade. Helt utmattad! Idag känns det vill jag lova. Det tog emot att ens gå till jobbet idag... Jobbar 11-18 men får se hur länge jag står ut. Skulle egentligen bara vilja lägga mig i ett varmt bad och sen sova några timmar. Idag känner jag mig överkörd. Ont ont ont typ överallt och det fattas väl bara att jag halkar nånstans idag.. :/
Nee ska försöka tänka lite positivt. Detta innebär ju att bebisen är på g ut så det är ju skönt. Däremot vet jag att det kan ta några veckor till och att jag får leva med värken och smärtan.. Frågan är bara hur länge??

Hoppas verkligen att det är bättre imorn.. Måste börja köpa julklappar och sen är det match på kvällen.

Ikväll blir en Väldigt tidig kväll!

Nu har jag klagat färdigt.. Förlåt hörrni.. :(

Klagberta


Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch va jobbigt... men kom ihåg att man får beklaga sig. Det är skönt o få göra det ibland. Hoppas det blir lite bättre.

Hjälper det med panodil?

2011-12-06 @ 11:51:18
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!