Dröm

Jaha! Det tog 37 veckor den här gången. Men nu kom drömmen som jag väntat på!
Inatt drömde jag att bebisen hade kommit. Det var en pojke, han hade massa mörkt hår och var ganska lång.
Så nu kan vi sluta fundera över könet.. Bara att komma på pojknamn nu då! ;)
William, Vilmer, Vilgot..???
Nedå men nu har jag i alla fall en liten känsla. Den kan ju såklart vara fel. Men kul ändå! Men Vinne drömde jag flera gånger.. Och känslan på ultraljuden var från början en pojke. Så den här gången tog det liiite längre tid bara!

Idag ska jag bocka av en del saker på min Att Göra Lista tänkte jag. Har redan fixat bank id.. Den kommer på posten. Sen ska jag ringa försäkringskassan när jag slutat. Sen ska jag försöka hitta lite saker hem. En tavla bland annat. I eftermiddag blir det mys hemma med grabbarna, Ewe, Ida&Elton. Tända ljus och fika lite..
Jo just det, har ju faktiskt redan hunnit fixa lite julklappar nu på morgonen! ;) Så det kan vi också bocka av på listan!

Idag ska jag ju få snygga naglar också. :D herregud vad jag ska hinna med! Men dagarna går fort och det gillar jag för tillfället!

Gravid statusen idag är väl sådär. Sover verkligen dåligt på nätterna och det är frustrerande. Vill ju sova och vila så mycket som möjligt nu innan lillfis kommer. Kan ju bli sämre på den fronten då vet jag! ;)
Men bara 26 dagar kvar till BF så jag kämpar på..

Kommer en veckans mage idag också! Så stor som den bara kan bli nu hoppas jag! :/

Ha en kanon vecka..

Becka

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilgot såklart:) fast det är ju en tjej;)

2011-12-05 @ 10:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!