Det var den julen

26 december.. Ännu en jul är över!
Vår jul har varit jättemysig.. Lugn och skön med god mat och sällskap av nära och kära. Och Vincent har fått hysteriskt mycket julklappar. Dock inget skit utan bara bra saker som han kommer att ha mycket användning av nu framöver! Vi tackar och bockar för allt! :)

Själva mötet med tomten var spännande, minst sagt! Linus tog på sig rollen som tomte. Vi hade valt en lite annorlunda sådan den här julen då Charlie är livrädd för tomten. Tomten som hälsade på det här året hade hockey handskar, en röd jofa tröja och klubba! ;) Vincent var reserverad till en början men utbrast efter ett tag, "det är ju bara pappa Linus!", hej pappa satt han och ropade och vinkade.. jag höll på att skratta ihjäl mig men försökte hålla god min och säga att det är inte pappa. Tomten har bara lånat hans hockey grejer.. Han var inte 100% säker men jag tror inte att hans tro på tomten är förstörd redan nu! :/ smart kille det där! ;) 2,5 år..

Jag fick en resa till Budapest 4 nätter på 5 stjärnigt hotell tillsammans med min älskade Linus.. Den blir av i maj och det ska bli jätte mysigt! Ser jag verkligen fram emot! <3 han är bra på överraskningar den där. Tro det eller ej! ;)

Så nu är julen över då. Farmor och farfar åker hem till Norrland imorgon igen och tyvärr fick dom ju inte träffa någon liten bebis.. Vädret ute är ju inte precis jul heller men har det inte kommit någon snö hittills behöver det inte komma någon alls tycker jag!

Idag var vi på stan hela dagen. Ska inte gå på stan på 1 år tror jag. Fy vad hemskt.. Rea och miljoner med folk över allt! Inte det ultimata för en höggravid direkt!

Nu ska jag lägga mig och slappna av! Julen är över och snart är det nytt år! 2012 här kommer jag!

Sov gott på er.. Hoppas ni haft en toppen jul!

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!