Bättre idag!

Gårdagen var rentutsagt förjävlig! Fick avbryta min jobbdag vid 15.. Då stod jag inte ut längre. Åkte hem till mamma och pappa och lade mig i ett bad. Tror jag låg tills vattnet var kallt. Det kändes bra direkt efteråt men ju längre tiden gick dessto mer kom smärtorna tillbaka. Åkte hem och stoppade i mig en panodil. Sen lade jag mig i soffan. Försökte äta men mådde liksom illa så igår blev det väldigt dåligt med mat för min del. :/
Vinne märkte att mamma hade ont så han satt bredvid mig i soffan och klappade magen innan han själv var så trött att han somnade. <3
Vid 21 gick jag upp till sängen. Panodilen hjälpte inte men jag somnade tillslut av ren utmattning tror jag. Har sovit bättre än i förrgår natt men absolut inte bra. Skulle bara vilja känna mig utvilad när jag vaknar någon morgon snart!

Idag är det som sagt bättre. Däremot har jag huvudvärk och kramp i benen.. Och det känns nästan som om jag var på ett stenhårt träningspass igår. Det liksom värker i kroppen! Men det står jag ut med. Allt förutom de smärtor jag hade igår klarar jag av! Idag jobbar jag till 13.45 sen hämtar jag lilleman på dagis. Skulle verkligen behöva börja inhandla årets julklappar. Vill gärna ha det färdigt innan bebis kommer. Och i den här takten kan ju det bli när som helst... Linus har i alla fall fått order om att ha mobilen tillgänglig nu. För säkerhets skull! ;)

Ikväll är det hockey. Linus ska spela! Kul! Håller tummarna att fler skador lyser med sin frånvaro.. Det får räcka nu! Bara 3 matcher kvar innan juluppehållet. Nu får grabbarna se till att spela bra sista matcherna här.. Sen börjar allvaret! :D Spännande!

Nu blir det lite frukost och sen dammsugning..

Resterande inlägg innan bebisen kommer SKA vara lite mer positiva. Jag lovar! hehe

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!