Barnmorskan

Idag var det dags för sista besöket hos Margareta!? Trodde faktiskt inte att jag skulle komma dit idag utan jag trodde nog att vi skulle sitta med en liten bebis redan. Så blev det inte.. Den lilla verkar trivas här inne! Alla värden såg i alla fall bra ut, huvudet är fixerat och den ligger med rygg och fötter åt rätt håll. Finns tydligen ett håll som är bättre för att bebisen ska kunna göra sin skruv rörelse under förlossningen sen! :) mer än vad jag visste! :/

Nu återstår det att se om det blir en bebis det här året eller nästa. Självklart hoppas vi på en bebis 2012. För ungens skull.. Men det blir när det blir. Är less på alla kommentarer om att det är tråkigt att födas i december och då får du ju knipa så att den kommer i januari.. Den som lyckats knipa när värkarna satt igång vill jag träffa! Grattis till dig säger jag då. Jag vill bara att mitt barn ska vara friskt och vara välskapt, sen skiter jag faktiskt i vilket datum den föds. Så kom när du vill älskade lilla unge.. Du är i alla fall efterlängtad, när du än väljer att titta ut! <3

Vincent är på Tropicariet med mormor, morfar och kusinerna bus idag. Jag ska tvätta och städa här hemma. Köpte ju en ny dammsugare igår! ;) så den ska få bekänna färg idag tänkte jag! He he

Ha en bra onsdag.. Snart är det nytt år hörrni.. Vad ska man ha för nyårslöfte 2012??

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!