Äntligen!

Den här veckan har varit tuff. Men nu är det äntligen klart! Jag jobbar min sista dag på gymmet idag. Slutar vid 16 och har lämnat över mina nycklar till den nya tjejen. Känns som världens lättnad men samtidigt lite sorgligt! Hahah vad knäpp jag är. Inte direkt så att jag ska försvinna. Kommer nog hänga en del här sen när bebisen är ute. Då ska jag bli smal och vältränad ju! ;)
Men nu ska jag vila, umgås med min son och fixa med allt hemma innan lillis kommer. Underbart!
Så nu kommer V bara gå 15 timmar på dagis fram till jul.. Mysigt att få tid med honom nu!! Ska försöka njuta och inte stressa så mycket.. :/

Nu har jag inte längre ont när jag ska sova på kvällarna men jag sover ändå väldigt dåligt och oroligt. Var ju med om en sjukt smärtsam sak i tisdags kväll. Låg i soffan och magen blev helt plötsligt stenhård. Och formen på den var helt sjuk.. Det kändes som att bebisen tog spjärn med fötterna och tröck sig nedåt. Förbannat ont och obehagligt. Den här bebisen har ju alltid varit väldigt livlig men nu är det som att den har lugnat sig lite. Den sparar väl på krafterna och laddar för förlossningen. :)

Igår fick jag med mig 3 grabbar hem från dagis. Louie ville absolut följa med moster hem och var hysteriskt ledsen. Såklart kunde jag ju inte lämna kvar honom så kusinerna fick också följa med. Vi käkade pepparkakor och myste i soffan framför Astrid Lindgrens Jul.. <3
Sen åkte mamma och jag in till stan på julklappsjakt. Vi gick och gick och gick i 3 timmar men jag fick bara med mig 1 julklapp hem. Så det blir att gå nu i helgen igen.. Då SKA alla julklappar vara färdighandlade. Så har jag det gjort.. ;)

Ikväll blir det nog lugnt.. Inga planer den här helgen inte.. Det kan vara skönt ibland!

Hur går det för er andra med julklapparna? Färdiga snart? Eller ute i sista sekund varje år?

Kram till er

Becka

 Lilla älskade Vincent! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!