Tillbaka till verkligheten!

Nu kanske en uppdatering här vore på sin plats efter semester och typ 1 månads blogguppehåll.. ;)

Jag har haft en härlig semester med sovmornar, sol&bad, god mat, vänner och som pricken över i.. En resa till Bulgarien sista semesterveckan! Jag är nu så utvilad som man kan vara när man är gravid i V 22. Hoppas den här tröttheten och irritationen går över snarast. Känner inte igen mig själv! Ska försöka bita ihop och leva på som vanligt. Tids nog kommer det något bra utav det. En liten bebis ska ju faktiskt komma till oss och det ser vi fram emot. <3

Nu är vardagen som den brukar igen. Vinne började på dagis i måndags. Det var nemas problemas att lämna honom. Han var nog överlycklig att slippa sin mamma ett tag och få leka med alla barnen igen! ;) Nu har han ju dessutom båda sina kusiner där. Louie har ju börjat på dagis han också nu! Herregud vad tiden går fort. Det känns som att han var en liten bebis nyss. :/

Linus jobbar och spelar hockey och på lördag drar dom iväg till Norge och spelar matcher. Sen drar serien igång. Jag jobbar på som vanligt och på måndag börjar jag jobba heltid. Jag pluggar så mycket jag kan nu också.. Den 14 september är det ju dags att åka till Göteborg för sista veckan av utbildningen och slutprovet. Jag kommer att vara fruktansvärt nervös men förhoppningsvis förberedd och laddad till max!?

Det ska faktiskt bli lite mysigt med höst nu känner jag. Mysiga kvällar med tända ljus och film, hockey, fina stickade tröjor och lite fix hemma innan bebis kommer. Den här hösten kommer nog bara flyga förbi har jag en känsla av!

Hoppas alla ni andra haft en härlig sommar, trots dåligt väder..!
Nu kör vi igång som vanligt igen..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!