Ny vagn

Igår köpte jag "ny" vagn. En Phil&Teds Sport blev det tillslut. Har velat fram och tillbaka mellan olika vagnar, vägt för och nackdeler, priser, bäst för bebis och bäst för Vincent! Har varit inne på både City Select, nya Bugaboon och Phil&Teds. Valde till slut den här då jag inte tror att V kommer att behöva sova speceillt mycket i vagnen, den är bra att köra i snön, tar lite plats i bagaget, är lätt och smidig att köra och båda barnen får en bra komfort i den. Då Vinne inte är så stor så satt han faktiskt riktigt bra i den. Syskonsisten på den här äldre modellen går även att luta lite bakåt vilket är ett stort plus. Och mjukliften som lilla bebis ska ligga i är så pass tjock att man inte behöver böka med åkpåsar eller så.. :) Nu har jag köpt den på Blocket så jag fick den också till bra pris. Vägrar köpa ännu en vagn för 8-13 000 som man sedan måste sälja och förlora massor på. Det hade varit skillnad om V var yngre och skulle åka vagn länge till.. Jag hoppas och tror i alla fall att vi kommer att vara nöjda med vagnen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!