Dålig natt men förhoppningsvis en trevlig dag!

Har sovit oroligt och bara allmänt dåligt inatt. Hade även en sjuk dröm. Vinne och jag var utomlands, någonstans, vi åkte i en hiss med typ 8 främmande människor när hissen plötsligt kraschar rakt in i ett annat hotell. Vi klarar oss med lite skråmor men fy fan vad jag hann må dåligt och tänka hemska saker. Vaknade helt svettig och hade svårt att somna om efteråt. Ville inte komma in på samma dröm igen. :/
Bara en kort stund senare vaknade jag av att Vinne var ledsen i sitt rum. Han satt i sängen och sa; - jag vill inte gråta här! Stackarn. Mamma kom såklart in och hämtade honom och vi somnade om inne i vår säng!
Detta gjorde ju att jag hade betalat massor med pengar för att få ligga kvar i sängen och sova med lilleman när klockan ringde 05.30 imorse. :/


Igår vann Hästarna igen.. Linus fick dessutom göra ett mål och det vet jag en som kommer bli glad över. Vinne pratade nämligen med pappa igår morse och han var INTE nöjd att Linus inte gjort några mål. KOM IGEN PAPPA var det sista han sa innan dom la på. ;) Gulle!

Inatt kommer han hem.. Mer saknad än vanligt faktiskt! <3

Men ikväll blir det en dejt med hockeyfruarna.. Ska bli skojigt! Var ett tag sedan nu.. Vinne ska få leka med Ivar&Ester och kanske Emilio.. Det gillas från lilla herrn.. :) Vi får se vad vi hittar på för något!

Nu ska jag äta frukost och försöka piggna till lite..

Godmorgon och ha en bra onsdag!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!