Aj aj aj

Känner mig som Lina i Emil i Lönneberga... :/ Jag har tandvärk men jag är inte så svullen som hon...ÄN!
Hela vänster sidan av ansiktet och halsen värker som attans.. Skönt dock att det är fredag.
Linus åker iväg på match idag, kommer hem och sover nångång inatt och åker sedan till Nore imorgon. Så helgen och typ hela nästa vecka är jag och bustroll hemma själva. :( Men det går fort. Jag jobbar och Vinne är på dagis. Sen busar vi, käkar mat och går och lägger oss.. Som alla andra vardagar! ;) Needå vi ska nog hitta saker att göra.

Jag är snart färdig med mina arbeten inför slutprovet. Bara några tillägg att göra. Skönt! Imorn räknar jag med att allt är inskickat och klart och på måndag ska jag plugga stenhårt fram till provet den 14 september. Hejja hejja

Idag kommer iaf Jossan&Lukas. Vi ska umgås ikväll när grabbarna är borta på match. Det bli mat, efterrätt, godis och massa skitsnack. Som alltid! ;)

Imorn jobbar jag och sedan är det kalas för Charlie som hunnit fylla 3 år. Stora killen! <3 Han fick en adidas overall av oss när vi kom hem från Bulgarien men jag ska hitta något skojigt till honom till imorn också såklart!

Lillskrutt i magen lever på för fullt. Den har verkligen hittat sina rutiner. Den är väken på kvällen när jag lägger mig för att sova eller koppla av. Sen vaknar den vid 7 på morgonen och bökar lite. Nu sover den igen men vaknar nog till liv när jag sätter igång med lite dammsugning här på gymmet. :) Tiden går fort. Går in i V 23 på söndag. Hinner knappt med den här gången. Ska börja ta lite mer bilder på magen nu. Är alltid kul att ha efteråt. Man glömmer ju bort hur den såg ut och hur det kändes så fort sen.

Trevlig helg på er..

Becka

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Du vill inte lägga upp en bild här på magen? Vet att jag inte känner dig för fem öre, men vet ju vem du är...och när det gäller barn och graviditeter så älskar jag det och blir nyfiken som bara den. Hehe =)

2011-08-26 @ 11:50:38
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Becka

Hej!



Det kan jag absolut göra. Ska bli bättre med bilderna över huvudtaget men kameran har varit trasig. Kan nog slänga in en bild på magen imorn! ;) Kul att du läser min blogg.. :D

2011-08-27 @ 09:27:23
URL: http://betchji.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Kul att följa en hemmastads blogg ;)

2011-08-28 @ 00:19:08
URL: http://choomper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!