Valborg!

Har eller är ensam (utan Linus) hela helgen. Han är nämligen iväg och roar sig i Sälen med grabbarna i laget.
Men jag är van. Dock blir det skönt att få hem honom imorn. Tors-sön är ganska lång tid! :)
Igår var jag och V i Linköping hos Jossan&Lukas. Vi käkade, gluttade på tv och pratade massa som vanligt. Och som vanligt lika trevligt. Vinc var duktig. Käkade och somnade själv i sin vagn. Åkte vid 23 och han sov vidare i bilen.

Idag är det jobb för min del. 9-18 så det var den dagen det! Neej då! Jag ska hinna med lite annat. Det blir en kväll med mamma och pappa och småkillarna. Vi ska käka hemmagjord pizza och gå ner till Slipen och titta på brasan. Sen blir det lite godis framför tv.n kan jag tänka mig! ;)

Vincent var med mormor&morfar och skulle åka karuseller idag. Han satte sig 2 gånger men vägrade åka. hahah precis som L när han var liten. Fegis! :D

Nästa vecka består av jobb, massager, förhoppningsvis fint väder och grillning.

Ha en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!