Trött..

Jaha..då var den här dagen snart förbi den också. Ibland vill jag stoppa tiden, men ibland vill jag att den ska ticka på! :/ Klurigt det där..
Idag har jag jobbat. Hämtade V på dagis vid 14 och då kom Alex, Colin&Lizette hem till oss. Vi fikade och barnen lekte och busade. Charlie var också här. Vilket resulterade i en fläskläpp för Vincent. Charlie har lärt sig att tacklas! hahaha Men det gick bra.. What doesnt kill you makes you stronger sa jag till honom, men han fattade inte!? :D
Jag har även lagat köttfärsås, ätit köttfärsåsen, tagit en fight med min son som alltid envisas med att kasta sin mat på golvet efter 10 min..Sanerat efter barnet, sanerat barnet själv i en dusch, läst Alfons Åberg för 100 gången och nattat den lilla terroristen. Nu sover han sött och jag ska ägna kvällen åt att plugga.
Imorn blir det plugga hela dagen lång. Sen jobbar jag ons, tors och fre.. Så nu måste jag passa på. Vill bli färdig med en massa inlämningsuppgifter så jag har den biten klar!
Linus har även utlovat en fotmassage ikväll. Ser jag fram emot! ;) Han jobbar nu så vi får väl se när han kommer hem..Kan ju bli för sent.....den här gången också! heheh
Hej på er sålänge! Bäst att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!