Söndag kväll!

Söndagen har bjudit på mycket varierande måsten..
Började med frulle, V och jag åt pannkakor! :) mumsigt tyckte vi båda två..
Sen åkte vi och slängde all skit vi hade ute i förrådet samt lämnade några kassar med kläder i Myrornas kontainrar.
Hämtade upp syrran och ungarna och tog en sväng på Maxi. Det blev lite småhandling och lunch. Charlie och Vincent satt vi ett eget litet bord och åt pizza! Så himla gulliga är dom små terroristerna. ;)
Förresten, herregud vad dyrt det är med glödlampor. Tror att det var någon lampa i varje rum i huset som var trasig plus några utomhus. Tror jag köpte glödlampor för ca 350 kronor..Kul!
Hem igen. Ut med V i vagnen för en liten middagslur! Han sov 2,5 timmar! Tack för det..Jag hann ganska mycket under den tiden.
Tvättade 3 maskiner tvätt
Plockade in kläderna i garderober
Lagade mat
Rensade i skåpen i köket
Vincent har lämnat 3 små grisar boken bakom sig nu.. Det som gäller nu är Alfons Åberg. Lilleman tror dock att boken handlar om våran hund. Han heter ju nämligen också Alfons.. hahahah inte lätt att förstå skillnaden.
Nu är det bäst att jag tar en dusch och går och lägger mig. Öppnar på jobbet imorn så det blir en tidig morgon.
Har bestämt mig för 2 saker idag.
1. Börja ta mer kort. Mest på Vincent. Vet att jag kommer ångra mig annars..
2. Komma igång med träning igen..Känner mig som en säck..Och snart är det sommar!
Dom orden får avsluta den här veckan!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!