Solig söndag tror jag...

God eftermiddag på er!

Är på jobbet och kan inte se vad det är för väder ute nämligen, men alla säger att det är sol..Har varit här sedan 10 och ska vara till 19. Så det var den söndagen. Jag ska i alla fall ta en promenad hem, så jag känner att jag har rört på mig lite den här helgen. :/

Igår var jag,Vincent, Jossan och Lukas och kollade lite hopptävling på Fursta. V skötte sig exemplariskt. Käkade lite chips, babblade, somnade direkt utan minsta ljud i vagnen, sov 2 timmar, käkade lite hamburgare, kissade genom blöja och brallor, bajsade på sig precis innan vi skulle åka hem. :) Så det blev en heldag i stallet med andra ord. Lukas sov och sov..Vaknade 1 gång för lite käk och somnade igen.
Kvällen blev lugn. Mjukisar på och soffläge.
Linus var hemma vid 21. Nu är säsongen över och han får ha lite välförtjänt eller välbehövlig vila kanske man ska säga!? :/ Tråkigt att kvalserien inte gick vägen..Men det är bara att ta nya tag till nästa säsong..

I veckan blir det jobb, plugg, lite träning och förhoppningsvis massa sol så man kan vara utomhus lite.
Lördagen består av middag och partaj med hockeyspelare och deras fruar. Trevligt!

Nu ska jag skriva ut lite saker på datan.

Ha det bra vänner..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!